Kvällskvisten

Här får min lilla groda lite Katrinplommon-pureé. Vi skrattar och busar tillsammans hela tiden - Sååå mysigt!
Om du visste hur mycket mamma älskar och avgudar dig.
                                  ♥♥


Hela toaletten luktar badhus. Har dränkt ner allt där inne med Klorin. Så nu är det rent och fräscht. Mumma !
Åt goood tacos förut. Vi har várit lite oroliga för Vincent men det hör föräldraskapet till. Man kan nog oroa ihjäl sig.

Smärtan kom tillbaka som fasen nu ikväll. Kan inte ens sitta ner, så halvligger i soffan på nåt konstigt vis med högsta effekt på värmekudden. Tagit myyycket mediciner idag som vanligt så vet la knappt vad jag heter snart...Sisådär roligt men förhoppningsvis kan dom börja verka här strax.

Har onyttiigheter här hemma idag med (klarar inte att leva annars.. ha ha ha) Dillchips, mjölkchoklad med luftbubblor i (im dy'ing) och cooola. Min kropp kommer la avlida snart av allt som den får utstå med.
Ha ha ha. Nu ska vi snart skratta lite till Svenska Hollywood fruar. Hon har verkligen lyckats med det där hon ville. Anna Anka, att bli "känd" och att folk vet vem hon är och pratar om henne. Frågan är att det är roligt att vara känd av fel anledning. Jag hade hellre varit "ikke-känd" än Ökänd!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Josse

skicka ett mail till [email protected] så har du röstat :)

såg på min syster Sofies blogg att du inte visste hur man gjorde. Men sista dagen är idag så jag hoppas du hinner läsa det här :)



Ha det så bra!



(vilken underbart söt liten pojke ni har!! )

2009-09-21 @ 21:27:04
URL: http://josiek.blogg.se/
Postat av: jennyn

haha när melvin får katrinplommon pure kan jag tala om för dig att han typ skiter ner sig. hahaha.. det gillar vi. ..

2009-09-21 @ 21:39:09
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Hej.

Måste börja med att säga Wow. Vilken liten gullunge du har =)



Du frågade hur man röstade på mig på min blogg.

Maila mitt namn till [email protected]



Lätt som en plätt. Tack för att du läser min blogg! =)



Kram Sofie

2009-09-21 @ 21:46:20
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0