Lite glädjande nyheter!

Att min stor-älskling fick fast tjänst på sitt jobb idag - Kulkul! Han har arbetat på Vikariat där sedan December men nu fick han fast och det är ju alltid en trygghet - Härligt!!

Förövrigt har jag legat i soffan & ätit mina goda bakverk jag gjort tidigare idag & tittat på Idol - Fy i helvete va Jidhe är rooolig alltså, jag dör!!! Är någon den bästa programledaren här i Sverige så är det han. Galen & extremt rolig. Dom andra är rövallvarliga o buttra. I början av idol när han tog över tyckte jag han va värsta tönten men hur kunde jag tycka det?

Nu blir det strax sängen, är extremt extremt trött.

En Godnatt bild på min stora kärlek här i livet - Du berikar mina dagar & mitt liv.
Du är oerhört vacker (vackraste faktiskt), mamma smälter varje gång du ler mot mig.
Tänk att jag hade en sparkande bula & sen kom just DU till oss - Vårat underbarn!
Tack, kära gud för att du gav oss denna underbara kille. Vad betydde något innan?



Föressten så hade jag ingen aning om att Andreas Carlsson (Jurymedlemmen i Idol) hade en son på 7 år tillsammas med Hanna Graaf. Ja, man lär sig något nytt varje dag =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt =)

2009-09-17 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0