Lördag ♥

Morgonen idag startade med sovmorgon. Hur ljuvlig var inte det? Hörde långt bak nånstans mina babes som skrattade & lekte där ute. Störtskönt.
Babygröten var slut så vi åkte & STORstor handlade verkligen, för flera tusen. Så nu gick det knappt att stänga igen kylskåpet. Städade iordning där inne först så de va rent & fräscht. Åh man mår så bra när man bara kan gå & möl-äta när man vill hemma utan att tänka på & handla hela tiden :-) Även om jag tycker det är rätt kul.

Så har vi plockat in varor, fisen har fått gröt & ett bad. Han & Magnus slocknade nu och jag sitter äntligen några minuter med en oerhörd värk i bäcken så har smockat i mig lite piller också. Kuuul ! ! !

Ska strax göra lite Mat innan älsklingen åker till jobbet för att jobba kväll . . .Blir pommes, kebab,kebabsås & sallad. Mumsi i i i .
Efter det går jag & Vince ut & gungar lite så han får det lite roligt. Och sedan blir det riiiiktig lördagmys här även om jag är ensam. Någon bra film med masssor av gott framduktat. Åh vilken bra dag det känns som.
Juste.. vi var även på "Barnmarknad" förut. . Trodde det var just en marknad, men det var loppis. Och det var inte riktigt min stil. Alla stog & slet i kläder & leksaker som vildingar.

My new clothes. Köpte nya sånadär "veckiga" leggings! (Syns inte så bra)

Kommentarer
Postat av: Lina

Var köpte du den tröjan? Är på jakt efter långa tröjor så jag slipper visa hela rumpan när jag sätter mig ner. Den har änna blivit lite för stor för jeansen :P

2009-09-27 @ 09:33:28
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0