Morgonfixxx

Denna morgonen har enbart bestått av blöjbyten & åter blöjbyten - Katrinplommonen gjorde nog susen :-)
Han har försökt & försökt utan att det gått men nu äntligen såå.. åh va skönt det måste va för min fis!!!
Känner inte för att byta en enda blöja till idag. Men jag är ändå glad .. så ska inte klaga,värre om det var tvärt om
..
Han har fått gröt med ännu mer Katrinplommon till, så har han fått bada ordentligt för han såg ut som en riktig liten gris efteråt.. Hihi!! Sen har jag duschat, bäddat, ätit frukost och nu är vi äntligen färdiga båda två.
Vi har borstat hans små små bissingar för första gången idag också. Han tyckte det var suuuper kul och skrattade. Hoppas det fortsätter i framtiden, hihi!!! Bäst att göra det till en vana så tidigt som möjligt.

 dom är så söta, babyborstarna :)

Nu ska jag nog lägga min lilla älskling så han får sova lite "middag". Han börjar bli lite trött. Han är en riktig liten buse som vill dra ner allting när han är ute & crusar med sin gåstol. Lever rövare... Hihihi men såå söt!
Han anstränger sig så och fixar & trixar med allting - Denna värld är spännande!!!
Han är så himla glad när han springer runt i den, hoppar upp i ett hööögt skutt och gapskrattar. Man blir varm i hela själen & hjärtat när man ser hur lycklig han är!! (-:



Lägga honom nu dåå. . . Sen ska jag bara vila, slappa lite framför Tv'n - Min kropp behöver det!
Rent & fint är det redan så det behövs förengångsskull inte tänkas på. Förutom tvätten då, men alltid är det nåt. Antingen kan man slita ihjäl sig - Eller i n t e   ... Ha ha ha! Nä, får väl ta det lite senare.
Tjohooo!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Moa tackar Vincent för gratulationerna i efterskott!:) OJOJ vad han växer lillkillen, störtsöt! Tycker så synd om dig som ska tvingas ha så ont, livet är förbannat orättvist!

Kram

2009-09-22 @ 14:01:07
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg/
Postat av: Anonym

Hej



Vad har hänt med Joannas blogg? Bloggar inte hon mera? Är det bra med Joanna och Leo?



Ha det fint kram

2009-09-22 @ 15:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0