När älsklingen ålar sig. . ..

Det är sååå himla oerhört vackert att se sin lilla älskling komma ålandes det snabbaste han kan när han ser en.
"Ma-maaa" och så kommer han det snabbaste han kan & vill komma upp.
Åhhh om jag kunde få förklara min kärlek.

När han ser något spännande som ligger på golvet - Någon liten blombit som lossnat och han ålar sig, snabbt - snabbt - snabbt . Och släpper inte blicken en sekund från det föremålet han fastnat på.
Han är så duktig, och så måste man komma och ta bort det föremålet så han inte äter upp blombiten.
Då känner man sig som den ondaste häxan i hela universum. Det gör ont i hela mig. Han har kämpat så & är helt flåsfärdig och fulltständigt lycklig när han väl har kommit fram till sitt mål.
Och så tar jag bort det =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0