Nehepp, verkar inte bli någon film!!

För det var nån jävla sport av nåt slag. Fotboll? Ishockey? . . . Vettefan!! Så jag får väl se nåt själv eller om jag fastnar här vid datorn - Det är lätt att göra det!

Nu är vi hemma... och Magnus står ute på Balkongen & drar Vince fram & tillbaka för att försöka natta honom. Hihi! Knappt sovit sen imorses så innerst inne är han super trött + att det varit mkt liv & rörelse i Trollis och en lång bilfärd. Pappa & Kevin körde hem oss, snälla som dom var=)
Han börjar bli en riktig Marodör. Han är fortfarande jätte snäll men han rör sig, rör sig, rör sig & vill inte va still 1 min. Allt ska utforskas och pillas på och hela tiden väntas nya saker. Och dra i håret & nypas måste va det roligaste. Man riktigt ser hur han njuter :-) Ser han nåt intressant drar han fötter o händer på golvet det snabbaste han kan & drar sig dit... Hihi! Blir bara mer o mer underbar för varje dag, underbart att se han utvecklas. Gud vad jag älskar den lilla killen!!!
Han vaknade 5 inatt och var superlycklig & tjöta. Jag bytte blöja men sen kom Mamma upp och var uppe med honom. Tur det annars hade jag nog svimmat!!=D (Han somnade 18.00 igår kväll så det var nog därför.)
Vid 7-snåret somnade han om och las bredvid Mammsen igen!

Tröttheten verkar inte bli bättre. Sov 3 tim igår på eftermiddagen. Somnade ändå 21.30 & sov till 08.30 !
Ska inte klaga, men tröttsamt att hela tiden vara supertrött & tänka på att ta varje tillfälle i akt som finns att sova.. när man vill vara full av energi till sin baby. Så fort Vince somnar, så somnar jag. Men när han vaknar så tar Magnus honom och jag sover vidare några timmar till. Men är lika trött på kvällen ändå!
Det är sjukligt! Sjukdomen? Medicinerna? Järnbrist? Gamla saker.. som Artrosen? Graviditeten? Förlossningen? Eller Operationen? Vad fan är problemet liksom? Det är inte så att man bara kan sluta tänka på det & skita i det heller för det är omöjligt när ögonen bara åker igen och man är helt lealös

Imorgon blir det Släktkalas för Baby som blir 28 på Tisdag!!! Så när han slutar vid 14 så blir det att åka & handla.

Film - NaturChips - LökDip - Zup - Smågodis

Lillälsklingen på tåget till Thn. Ville envist sitta i eget säte. Egen vilja så det skriker om det. Fast han bara snart är 7 månader!!!<3 Och ska ALLTID POSA när kameran kommer fram. Skratta och kolla rakt in i kameran! Min blivande modell?









Fått en SuperSöt Dress av Mormor&Morfar




Och lite välbehövliga sockar!! Rensat ur hela hans garderob och det resulterade
i flera påsar med kläder som är urväxta =/ Buuhu - Lillkillen! Så nu är det dags
för Storshopping med nya kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0