Pyssel på kvällskvisten

Precis varit nere hos Michaela & lånat lite morötter:D Vi är verkligen såna där gamla hederliga grannar. Vi lånar saker av varann varje dag, igår var hon här & lånade köttbuljong! Ha ha ha.
Håller iallafall på med Kallops tills imorgon. Är jag inte ambitiös? (Hahaha) Tänker smaska lite ikväll också - Är ju såå sjukligt gott. Bakar negerbulls till Idol & Efterlyst också. I löv myskvälls !!

Tänker på en som jag känner<3 Buhuuu. Är så rädd om dig gums! Jag finns här.

Vi gick ut och promenerade förut och då började det ösa ner. Så himla roligt, så det blev inte så mycket utgång som jag ville. Åh va jag hatar att sitta inne!!! Lillgubben blir också lite rastlös när halva dagen gått.
Han somnade föressten supertrött vid 18tiden. Tycker det är liite tidigt, 19 brukar va lagom men han har inte sovit sen 12 så det är väl därför. Känns elakt & hålla honom vaken bara för han är så ledsen, enbart för att han vill sova! Han sover ju ändå tills 06 ungefär.

Tror jag ska ta mig ett lungt och skönt skumbad med badsalt i . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0