Sitter i min nya soffa :) o tänker. . .

Sjuklig smärta.. i ARMEN, det är ju helt sinnessjukt. "Du kan få smärta i armen" efter vaccinationen, sa läkarna.
"Skitsnack" tänkte jag. Hahaha jag har smärta varje dag, inte får jag ont av ett jävla vaccin.
Hu fasen är det möjligt? Det gör nästan ondare än va de gör i bäckenet!! Blir gråtfärdig varje gång jag rör armen!I två dagar nu har det gjort så ont så jag har inte kunnat lyfta saker med armen. Hahaha, det är så jädra löjligt. Jag får använda EN arm. Pga av ett vaccin. Hahaha, jag skäms!!! (Om jag inte skulle fått nån jädra inflammation där också, får då kan jag fkt förstå smärtan) + att jag inte kan sitta eller ligga pga bäckenet. Hahaha usch va synd det är om mig :Þ Får se hur hela den här dagen ska klaras, själva då.

Jag sitter och tänker på avsnittet från Hollywoodfruar i Måndags. Jag orkar knappt nämna Anna Anka överhuvudtaget. Men usch, va jag fortfarande mår dåligt över hennes lilla söta söta son. Han var jätte ledsen för att han inte ville "modella". Vad är hon för jädra människa? "då får du inte godis", "ska du gå ut & sätta dig i bilen?", "då ska vi träffa pappa så ska han få se att du har gråtit" (detta säger hon när inspelningen är igng, tänk va den lilla pojken ska få höra för hemska saker annars då). Ska hon skrämma den lilla sötnosen för att han inte vill fotografera sig?,  för den hemska maammans egna ego, hon kan la fan fotografera sig själv.. hon behöver la inte blanda in hennes barn :@). Ska han få skäll av sin pappa pga detta då?
Om Vincent skulle böna, be för att det var hans största passion att bli modell (eller vad det nu skulle va) så kanske jag skulle gå med på det. Men inte fasen ska jag tvinga honom att tjäna pengar när han är 4 år. ("Han ska lära sig att tjäna pengar" - Med hennes hemska röst) Jag är försörjningsskyldig tills han är 18 år, minst! LÅT BARN VARA BARN. & förstör dom inte, den lilla stackars kommer nog få gå igenom många psykologsamtal med den hemska människan som mor, tyvärr=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0