Ut på ärenden ! ! !

Så himla jobbigt allting blir när man är supertrött. Haha !! La mig med Vince & vila lite nu på förmiddagen men han sov bara en halvtima=/ Så precis när jag somnat in så där ljuvligt gott .. så vaknade han. Jag försökte med allt för att han skulle somna o, stoppade in nappen igen, filten över ögonen som han alltid ska ha, vaggade vagnen, la han på på mig.. mage mot mage, fixade lite välling! Men nope... han var pigg som en nötkärna, bara garvade åt mig och tjötade. Innerst inne drog jag en lång suck, men sen smälter man ju så himla snabbt - Som alltid!
Får lägga mig ett par timmar senare i eftermiddag när The man in the house är hemma.

Han slutar föressten ganska snart. Då ska vi ge av ut på grejer. Han ska shoppa lite för sina födelsedagspengar han fick igår, vi ska väl va smakråd :-) + att jag & kråkan ska förbereda lite inför den stora dagen imorgon.
Så blir det lite handling för det ekar ihåligt i kylen.

Nää.. det värker nåt fruktansvärt på båda sidorna av bäckenet, så dags för medicinering igen! Kan inte ens sitta ner i nuläget.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0