Helg * Helg * Helg

Imorse tog vi en promenad i solen ner mot Hydro & mötte upp Jennygos och vidare mot stan!!!Kikade lite i affärer & satte oss & fikade - Mysigt. Jenny är så mysig & lätt att prata med. Så härligt. Gillar inte svåra & komplicerade människor. . . Nej - Usch!!! Vincent älskar henne, han stirrade på henne konstant nästan hela dagen. Hon va fin, hon :-) Hihi!!

När vi kom hem gjorde vi lite fredags-mat (nepp, det blev inte falukorven... nån måtta får det var på en fredag?)
Sen gick jag & la mig.... som jag hade längtat!!! Magnus gav Vince middag och så lekte dom ända fram tills nu för en liten stund sen, då vaknade jag & nattade lillkråkan! Så har inte träffat honom på hela eftermiddagen =/
Men jag behöver verkligen få sova när Magnus är hemma ibland. Annars kan jag bara sova när lillen sover och då blir jag aldrig pigg.. han skulle jobbat i helgen men fick semester. Vi skulle åkt till Trollis men min sysser är dödssjuk=/ Men skönt att han är ledig så jag kan sova en stund på eftermiddagarna - Mår svin dåligt om jag inte får det. + att det är mysigt att ha hela familjen samlad såklart också & kunna mysa!

Nu ska vi strax mysa framför Idol - Magnus har handlat med massa gott från bageriet där han jobbar. Gottigott!
Så det blir nog en riktig myshelg här .. =) Älskar min familj så otroligt mycket - Ni är mitt liv!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0