Morgontjöööt!

Vakna! Med the voice brinner på min tv just nu - Bäst bäst bäst. Vi gick upp kl 05 idag, lååångt innan det programmet som börjar så tidigt börjat t.om :-) & han har vaknat ett par grr utav att han tappat nappen.
Im tired,vi har tagit med oss täcket & myst under men vi lägger oss snart en stund i sängen & sover en stund till istället. (Han är trött nu när han vart uppe i 3 tim) Sedan ska vi iväg & ta en fika med Carro&Leon. Ska bli superkul & träffa dom. Vincent tycker det är så spännande med andra bäsar nu för tiden. Hihi! Kolla i affärer & sådär, och sedan ska vi på middag hos svärmor. Gött & slippa laga mat idag!!

Bvc besök & läkarbesök gick bra igår. Ingenting var fel på min lilla älskling, han såg så frisk och glad ut! Kul för mami-hjärtat att höra. Han charmade alla i vänt-rummet. Han lekte med allt, "kröp" fram till allas fötter och grejade med dom för dom hade ju såna där plaskgrejer över o de tyckte han va superkul. Så glodde han som fasen på alla och tjötade. En annan tjej som va större typ 1-2 åt blev rädd för Vincent för han prata o blev jätte ledsen. Vincent glodde änu mer & undrade vad som hände när hon skrek så.. Haha!
Han växer så de knakar & följer kurvar perfekt. Allting har alltid varit bra med honom sen han föddes, känns nästan för bra för & va sant. Man är ju så orolig för sina barn som man är. Det var ju så jobbigt med graviditeten & förlossningen så gud kanske tyckte att vi förtjänade ett friskt barn iallafall, och det är ju huvudsaken! :-)
Nu ska vi inte dit på 2 månader igen.

Måste bara berätta om den goda maträtten jag gjorde igår. Stekte lite vitlök i smör, i med hackade soltorkade tomater, creme fraiche, finhackad rödlök, lite sweet chili sås, klipp i lite grillad rostbiff (tunna skivor), smulad grönsaksbuljong och lite citronsaft. Salta & peppra.. och ät tillsammans med färsk pasta (citronsmak) - Gudomligt gott & hur lätt som helst. På nån minut är det klart! Mmm blir helt klart fler gånger. Man måste våga testa nya sak

Nu ska jag följa efter min lilla marodör här.. han river hela hemmet i gåstolen. Hihi, allra helst blomman som står på golvet. Den är redigt misshandlad! Han tycker det är såå roligt. Hihi. Dags för lite sömn, sen blir det gröt och de vanliga rutinerna. Skönt att ha bra rutiner att följa, så viktigt ju!
Hörs ikväll för det ä ju fulla muggar idag! Kram på er - Hoppas ni får en bra dag!
Love&Light
På väg till Bvc =)  fina kocko'na hihihi det kittlas det var dags för fredagsmyssssss badhuset badhuset  

Kommentarer
Postat av: Jeny

Ooo va skoj när de växer o blir mer människor!! Melvin pratar för fullt.. så sist jag va på mamma gruppen överröstade han barnmorskan haha

2009-09-17 @ 09:24:16
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina

Hej. Hamnade på din blogg när jag sökte på reumatism och hittade en hel del intressant att läsa. Jag har precis fått diagnosen och kände med en gång "hur ska jag nu kunna bli mamma"? Så det var jätteskönt att få se och läsa om att det faktiskt går. Helmysig familj du har! Lycka till, kram

2009-09-17 @ 09:43:43
Postat av: Leia

Har din dag varit bra? =)

2009-09-17 @ 15:38:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0