Du är bäst, min fina Lillkråkaa!!!

      
 --- LILL-KRÅKAN = F i n a s t, så underbar & stark personlighet - Jag älskar dig Vincent.

Han har varit med sin Papps medaans Spenshult här!!! Dom har lekt, gungat och varit hos Vincent gammelmormor=) Så fixade han även frisyr på sötingen. Hiiiihihi!!! Såååå fin<3
Protesen satt som den skulle. När jag kom in fanns en stor bild på min RÖV på hans data-skärm. Lite lagom pinsamt! Den kom med i Röntgen, ska försöka leva som vanligt men dock inte då, som jag vet: Springa, hoppa, sitta på huk och absolut inte ramla.
Nu tittar vi på film! Upp tidigt till Sjukgymnastiken imorgon. Längtar till sängen, älskar o ligga under det nya täcket. GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va stor Vincent blivit =) Så roligt att se!!



Ja men visst, idioter är va dom är..3500 spänn??? vad är det för skitsnack??!! Nä du, här kommer jag inte ge mig i första taget. Så gör man bara inte, och särskillt inte när lägenheten fortfarande var "våran"!!!!

2009-09-02 @ 12:06:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-02 @ 13:34:37
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0