6 dagar kvar..

Har inte så mycket tid över att blogga...
Jobbat 2 kvällar, har 2 kvar, 1 dag. Ledig en dag, sen jobba 2 till innan vi åker.
Det tar på krafterna. Det är en oerhört tung avdelning både fysiskt och psykiskt och det är många som byter hela tiden för det är så krävande. Man får ju liksom lika mycket betalt på andra ställen!
Inget för en gravid iallafall. Häromdagen åkte jag på en rungande käftsmäll rakt över örat så det var svullet en halvtimma. Hahaha!
Och igår fick jag dra upp en gubbe på 100 kg själv för ingen annan va där.. Jajaaa! Sen cykla hem hur långt som helst med mördar-backar hela vägen!
Ska snart byta avdelning jag också..

Har go träningsvärk idag efter cykelfärden hem igår kväll.. Kolsvart, ingen ute.. när det väl går förbi nån karl eller ung kille så ska dom vissla eller ropa WOWWW.. Så ja blir livrädd och cyklar för mitt liv.
Hallååå.. Är mamma och är gravid igen liksom..Vad vill dom mig? Haha uschh!

Magnus är skengravid och mår illa när han går upp.. Hhaha!
Jag har skit ont i höger bäcken & vänster skulderblad på nätterna och måste gapa när jag rör mig.
Dessa inflammationer som kommer *Suck* Men det är väldigt tur det bara är på nätterna mest så man kan sköta allt annat!

Nej nu är det dags att börja greja innan det blir fullt ös igen :-)
Ska börja packa ocksåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0