Baaah

GoKväll!
Har jobbat på morgonen idag. Spydde upp alla inälvor 3 gånger. Killen jag jobba med stod utanför dörren helt panikslagen . "- Åh, herregud. Du måste gå hem Emily." Hahahaaa !
Det är så här livet ser ut varje dag. Inget man kan gå hem från jobbet för :-)

Cyklade hem & tog en nap med killarna. Sen har vi varit ute & lekt på gården hela eftermiddagen!

Imorgon bitti åker jag & Vince till Trollis tills på fredag då kör pappa hem oss lagom tills mitt kvällspass börjar.

I Won't Cry



MAMMA & SIN KRÅKA, I VÅRAS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte testat det själv, men hört att det skall vara en jättebra kur mot illamående:

Riv färsk ingefära och lägg i en te-boll i hett vatten med honung och drick.

Finns ingefärs kapslar på hälsokosten med vet jag(mot åksjuka) men vet inte om man får äta dem när man är gravid.

2010-08-09 @ 00:12:42
URL: http://mittmirakelevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0