Busat hela dagen.

Vi mötte Linda & Tuva på halva vägen. Sen börja regnet ÖSA.. nej, inte ösa - Forsa.. Helt sjukligt mycket. Hela jag var dyngsur. Det droppade från armarna och fötterna gled när jag gick. Haha, Vinne as garva i vagnen :D

Sen har Felicia visat mig varenda leksak på hennes rosa rum ;) Och dom har lekt och busat. Fikat gjorde vi och sådär.
Sen när Börje skällde på Felicia trodde Vincent han skällde på honom. Tårarna sprutade och han sprang allt va han kunde in i hallen... Sen gick han & krama honom, läänge .. Hahaha!
Efter det blev han allmänt känslig och löjlade sig. Man fick inte ens prata med honom för då spruta tårarna och han sprang in i min famn allt va han orkade ;P

Pappa hämtade oss och vi har lagat mat .. Han var ute med Vince och lekte idag också.
Han har precis ätit 3 smörgåsar och nu la jag han i sängen & han stendäcka igen. Hoppas det bara var några dåliga dagar han hade när han skrek när man la han.

Nu ska vi se på Wallander idag igen & äta Chirre&Dirre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0