C Y P E R N

Inatt går vi upp kl 3 . Svärfar kommer och hämtar oss lite efter det & släpper av oss på Landvetter.. Jihuuu!
Ska bli sååå kul . Kl 6.30 går planet mot Cypern! Hela tjocka släkten ska med (ca 30 pers).
Vi har visat Vince massa flygplan för att förbereda honom. Oooj - Wow, säger han ;) Haha!

Hur vi ska underhålla denna lilla kille i 4 timmar på planet blir en annan femma. Men eftersom han bli väckt kl 3 inatt (Ska bli såå kul att väcka honom, äntligen - Hämnden är ljuv) så hoppas jag verkligen han somnar på planet.
Har köpt med lite leksaker & böcker som jag hoppas det går att underhålla honom med en stund.
Sen får jag kasta över honom till min kära far om han blir för besvärlig.
Hoppas fan inte vi har en sur - f**ta bredvid oss, för det lär ju inte bli kul för henne isåfall med en kille som inte kan sitta still. Hahaha!

Har packat färdigt nu iallafall och gjort oss iordning. Lagt lillen så nu är det bara att lägga sig snart & invänta att klockan ringer (;

Sol, bad, drinkar (alkoholfria - fall ni nu trodde nåt annat), god mat, härligt sällskap <3 Love it!
 (och en metall-höft som kommer tjuta när jag går igenom detektorn på flygplatsen . Gaah!)










Kommentarer
Postat av: Linn

Kex är bra muta för sådana här tillfällen!

2010-08-22 @ 20:53:45
Postat av: Lina

Hoppas ni får det underbart! Ser ju inte alldeles fel ut =)

2010-08-22 @ 22:22:22
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Sara

Hej Emily! Kom in på din sida pga ett tips nånstans om att du har Bechterew och har barn + är gravid ;) Jag har nämligen också fått diagnosen Bechterew (för ca ett år sedan) och jag och min pojkvän har lite funderingar på att skaffa barn inom en inte alltför lång framtid. Det kan ju då blir en del problem då man inte får äta/injicera de typiska läkemedlen när man är gravid. Skulle vara superkul om du ville berätta lite om hur du har gjort och hur du har mått under din graviditet pga sjukdomen osv. Maila mig gärna på [email protected]. Mvh Sara

2010-08-29 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0