Fredagskvällen is here



Jobb. 6.45-15.15 idag ! Jag har gått runt som en död zombie hela dagen, fruktansvärt. Bara spytt & spytt .. hela tiden, varje timma. Var helt skakig när jag cyklade hem och fanns ingen kraft kvar!

Vincent va hos sin farmor & lekte när jag kom hem för Magnus kände sig dålig förut. Det var gott att få lägga sig helt död & vila några timmar innan lill-basen kom hem igen och gjorde mig full av lycka.
Blev inte lånvarigt eftersom han inte hade sovit något idag. . .  Hade fått en söt T-shirt också ;)

Nu har jag tagit ett långt bad och känner att sömnen inte är långt borta. Dock ska vi se Wallander först - Dödsängeln, och fredagsmysa lite ! !

Vecka 15 (Och jag känner den lilla bäsen varje dag<3)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åå vad mysigt med sparkar :D vecka 15 redan... tiden bara springer förbi :)

2010-08-13 @ 21:01:47
URL: http://odonnell-marberg.blogspot.com/
Postat av: Emma

Det är så skönt att få någon timma för sig själv :)



Grattis till bäbis lyckan :)

2010-08-18 @ 17:14:57
URL: http://minimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0