11:35

Haft en härlig sovmorgon. Nu regnar det utanför fönstret och slask bildas, inte såå mysigt!

Jag var såå trött, så trött hela kvällen igår på Julbordet. Jag är riktigt tråkig nu för tiden. Jag vill bara va hemma & sova typ :D Haha! Kl 20:00 ville jag helst hem redan för då satt jag & halvsov. Min kropp är helt färdig. Haha.

Men för dom andra var det partaj och jag ville inte dra med pappsen hem för tidigt så vid 00.15 tog vi spårvagn, sen pendeln & sedan buss och var hemma i Kungsbacka vid 01-snåret. Julbordet var i Gbg.
Jag svor för mig själv att aldrig mer ge mig ut på kvällarna. Hahaha, det är inte värt allt meck för att ta sig hem när man bara vill sova ;) Ska jag ut nån mer gång i mitt liv så blir det taxi från stället tills utanför min ytterdörr.

Maten va iallafall himmelsk. Hur mycket gottigt som helst, man önska att man kunde proppa i sig allt men det går ju tyvärr inte.. Hihi.

Just nu är Pappa, mina syskon & Vincent ute på promenad till Coop. Dom skulle handla lite så vi kunde göra en kycklingsallad. Mums..

Farmor & dom kommer om en stund också och ska ha kalas för mig.. Hihi, så det blir full fart idag också.. Somna tidigt ikväll, som den pensionär man är. Men jag trivs i mitt liv, så jädra mycket.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0