14 Dec

Godkväll !!

Va konstigt det känns att inte ha något "måste" att följa på dagarna längre. Allt känns avslappnat & skönt :)

Har mest varit hemma jag & lilleman idag. Skulle åkt till badhuset men efter att vi varit på Kungsmässan närmade sig klockan 17.15 och då behövde vi hem & förbereda inför kvällen.

Klippte lilla gossen vår. Han var såå långhårig. Vi ville verkligen spara ut det med hans underbara änglalockar men det såg mest ovårdat ut, och min lilla älskling ska ikke se sådan ut ;P Han blev iallafall mycket tjusig <3

Fått shoppat 1 tunika, 2 långa linnen & ett par söta strumpbyxor. Det är det enda jag använder just nu. Strumpbyxor & leggings. Bekvämast så, sen så har jag så smala pinnben så jag passar inte i jeans =S

Håller igång med det ena efter det andra
hela dagarna här hemma. Allt måste va perfekt och jag hittar hela tiden saker som behövs göras så på kvällarna när jag slänger mig i soffan är jag helt andfådd.
Värre kommer det bli. Hihi.

Imorgon ska Vince till dagis en liten stund och leka av sig. Får se om man får något uppvaktande imorgon bitti. Fyller ju 23 bast, så att säga. Hihi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0