20:53

Godkväll mina vänner.
Jag är så trött, så trött. Somnar runt 20-21 på kvällarna + sover middag varje dag, ändå är jag döende dygnet runt. Smockar mina järnisar men antar att det är såhär att va gravid. Iofs är jag sådan som ikkegravid också ;P Haha.

Jag sitter i soffan och kikar runt på massa sidor. Finns inte så mycket sköna ställningar. Sitter jag rakt så ömmar det nåt fruktansvärt i revbenen eftersom livmodern går ända dit. Halvligger jag så gör det OOONT i bäckenet. (Inflammationer från reumatismen, som vanligt.) Det är värst när jag varit stillasittandes/liggandes. När jag reser mig är jag så himla stel, haltar och kommer knappt fram. Men efter en stund i gående läge går det finfint igen.

Ganska segt på nätterna när man aldrig hittar en skön position dock och måste ändra läge hela tiden. Jag åmar mig och gapar, trycker igång värmekudden på maxvärme tills det är stora märken på bäckenet. Min gubbe har dock köpt en till kudde till mig som jag kan ha mellan knäna. Det är ett måste. Så typsiskt att man måste "springa" upp och kissa hela tiden, så fort man somnat gott.

Vincent är så himla rolig. Han har t.om börjat härma mig när jag gapar (av smärta).. HAHAHHA, så låtsashaltar han & härmar mig. Hahaha, jag dör, så jäkla rolig unge <3

Nu blir det film
och lite lördagsmys. Kommer somna om ca 10 minuter som vanligt men man kan säga "se på film ändå" :) sen så är det min sovmorgon imorgon så det blir väl sömn från 21-11 och sen lika trött ändå. Hahaha, men men sova är livet --- NATTI !!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Snubblade in på din fina blogg! Såg att du var i samma vecka som jag dessutom! =)

2010-12-19 @ 11:24:02
URL: http://zuridunia.blogg.se/
Postat av: Madde

Då är du som jag, tröttare får man leta efter:) nej men man är helt slut som gravid och jag tyckte jag var det hela tiden och inte gick det över efter de första v som alla säger

2010-12-19 @ 11:30:51
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: nanna

hej , vill du bli dagens blogg ? isåfall kika in på min blogg och skriv en komentar att du vill vara med

lycka till !

2010-12-19 @ 13:13:52
URL: http://dendarabruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0