Chipsskål.

Innan bassängträningen förut idag så gick jag & Vince till bibloteket. Behövde skriva ut lite papper och han tjöt av lycka över att få leka där.. och titta på fiskarna! - Åt även vår middag där. Fisksoppa. Vi doppade vitlöksbröd där i. Mycket festligt, enligt honom!=o)

Gick in på Kungsmässan
och handlade lite innan gubben hämtade upp oss. Behövde lite nya vitaminer och så hittade jag en "Chipsskål" jag länge velat ha. Den rosa vart slut, så det fick bli en brun. Men det var fint det också.

Hittade även 2 toppar inne på rean innan vi fick handla ytterliggare lite mat på Ica som vi glömt igår...
Var väldigt skönt att komma i varmvattnet när jag kom till bassängen. Kunna röra sig utan att vara stel och att behöva oroa sig för smärtor. Gör susen, det där...

Ska bädda ned mig under täcket nu med en nyinköpt Mama-Tidning och lite godis. Lite gottigt får man allt ha det! ;P


Sån här skål fast i brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0