Happy birthday to me... 8-|

Väcktes tidigt imorse av 2 killar som kom in och sjöng för mig i sovrummet - Smörgåstårta, present & ljus hade dom med sig :-) !! Såå fint..
Då är man 23 bast, och snart 2-barnsmor ♥ Kunde absolut inte haft det bättre. (Förutom ett glassigt nybyggt hus vid havet, körkort, jobb på en rolig skvallertidning eller dagis, och ett fett bankkonto för resten av livet.)
Men det kommer, det kommer {-: Jag älskar mitt liv som mamma & det är det allra bästa jag gjort.

Efter att dom varit här inne i morse så åkte Magnus till plugget & jag gick med Vince till dagis. Dom skulle ha julbord där idag<3 När jag kom hem så kröp jag ned under täcket igen och somnade om i 2 timmar *Lyyyx*.

Nu får vi se vad resten av dagen har att erbjuda =)=)=)



Mammas lillkråka, här 7 månader.
(Som sagt. Kameran är paj så det blir inte jätte mycket nya bilder,
eftersom dom blir såå suddiga. Men kul att kolla tillbaks i tiden också. Hihi)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Grattis i efterskott till dig! När är liten nummer två beräknad till?

2010-12-16 @ 15:05:39
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha exakt sådär sover våran Filip som är 7 1/2 mån, inget fel då med andra ord:)

2010-12-16 @ 23:10:06
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0