Hemmamamma igen <3

Första lediga dagen idag. :) Fick dock gå upp tidigt ändå, såklart. Hihi . Vincent gick upp med Magnus när han skulle till skolan vid 7, sen så väckte dom mig vid 7.20 när han skulle iväg..
Vi har mest myst i soffan med täcke framför morgonTvn, han älskar det! Igår fick vi stressa iväg till dagis tidigt och då var han inte alls glad att han inte fick sitta i lugn och ro med vällingflarran =/

Badat har vi också gjort tillsammans denna morgonen. Det är alltid såå mysigt. Hur sur han än har varit innan så blir han på strålande humör när vi plaskar, häller vatten på varandra & sjunger. Favoriten just nu är "En kulen natt natt natt".

Nu verkar han ha somnat där inne i sitt rum så jag lägger mig en stund jag också för en förmiddags-nap.
Är alltid så otroligt otroligt trött!
Ska skicka iväg vår kamera på lagning. Den är sönder, som vanligt.. nu har vi varit utan den länge och bara kunnat fota med Iphonen och det blir suddiga bilder eftersom Vincent inte vill va stilla.
Vill gärna ha en riktig kamera också nu inför bebisens ankomst så vi kan fota våra ljuvliga barn ! :D


Första mötet mellan Vincent & Mamma - 10 Februari, 2009 ♥

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Ja men eller hur, det är ju det bästa sen får allt annat bara komma som en positiv överraskning! :D

2010-12-08 @ 12:03:43
URL: http://madeleines.se
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Grattis till syskonet i magen :)

2010-12-08 @ 14:22:17
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessica gravid & mamma till Paulineh.

Tack detsamma får jag väl säga. :)



Hon är 16 månader, 17 nu i december. :)

Din lille kille?



Härligt, då ska du ha i februari alltså?

Kram.

2010-12-08 @ 15:23:04
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0