Höjdpunkter

Jag börjar bli rädd för mig.  Allvarligt . För en stund sen sa jag till Magnus att jag längtar tills imorgon:
Varför då?!, undrade han. "- Jo, för att vi ska ju åka & handla". Haaaahaaaahaaa.
Åka & handla mat. Jag tycker det är skit skoj. Jag älskar att handla. Strosa omkring i flera timmar och hitta nya grejer att inhandla och tillaga ! :-)

Dagens höjdpunkt imorgon.
YEAH - Småbarnsmorsan's liv. Men det är faktiskt så himla underbart.
Jag som nästan trodde när jag var gravid första gången att livet skulle ta slut när man fick barn. Tänk att jag inte visste att livet bara hade börjat och att det var det allra bästa av allt i livet. Ingenting var någon mening innan.

Nu ska vi strax se på "BabyMama" som börjar på 3-an.
Myyycket spännande verka den vara, enligt min man när jag berättade titeln ;P!
Hahahaha.



Kommentarer
Postat av: michaela (gravid v37)

Haha...jag är PRECIS som du, älskar att åka och handla mat...när jag får komma till typ ica maxi blir jag som ett barn på julafton..där finns ALLT som ser gott ut ;)

2010-12-20 @ 08:32:34
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0