Kungsis

Pappa körde hem mig och Vince tidigare idag. Eller han körde oss till Gbg så tog vi pendeln där ifrån.
Vill inte va med om samma resa som på ditvägen då tåget mellan Gbg & Trollhättan va inställt så vi gick knalla runt och hitta efter ersättningsbussar så snabbt som möjligt. Där väntade vi & väntade med massor av folk som knödde sig på första bussen så vi inte fick plats, sen kom vi äntligen på den andra bussen. Busschaffören fick ta vagnen och ställa in. Sen när den väl börjat rulla så stod vi stilla i Gbg i över 45 minuter så hela bussredan tog 2 timmar. Superkul med en fullsmockad buss och en vild 1åring.. Baah va jag ville dö. Som tur va så var han jätte snäll, även om det är svårt att sitta stilla men vad ska man begära? :)

Så nu reser vi inte själva mer förrens bebi'n är ute. Känns inte tryggt att lyfta upp vagnar i tåg när man vankar omkring som en anka. Blir helt färdig bara jag tänker på det.

Nu är det väldans skönt att vara hemma. Är fortfarande snorförskyld. Kan knappt andas, hostar nästan så jag spyr. Magnus också. Går aldrig över det här.

I veckan jobbar jag mina sista pass på jobbet och det känns härligt. Kroppen börjar ta ut sin rätt. Är tung, trött med värkande leder.

Vi lagade god mat när vi kom hem. Hasselbagspotatis, lövbiff, beasås och sallad. Mums.
Vince sover änglalikt nu. Blev aldrig att han somnade förut när vi for & flängde så, så han var verkligen trött.
Inte ens jävlig har han varit trots att middagssömnen uteblev - Goding !

THE BACKUP PLAN ska vi se nu strax , äta chips och dipp .. Hur skulle en lördag annars se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0