Lite kvällsmys



Igår började vi titta på serien Morden i Sandhamn som går i 3 delar. Alldeles strax ska vi se på andra avsnittet - En roman av Viveca Sten's böcker. Jag älskar som sagt svenska serier / filmer mest av allt så detta passar mig ypperligt. . . Man kan leva sig in i det mycket mer än annars, tycker jag.

Så nu ska vi strax lägga oss framför tvn i sovrummet (Aaaj. Det är när jag lägger mig som pain from hell kommer.. och skrik från hell för min käre sambo att lyssna på hela natten. Men mest synd om mig som plågas ihjäl. Snyft) och smaska på de nybakta Rocky' Road'en .. ♥




Kommentarer
Postat av: Mattiss<3

Jag, mamma och pappa ser också på Morden i Sandhamn! Den är faktiskt bra :)

Vem är mördaren :P :O

2010-12-22 @ 08:29:24
Postat av: Emma

Mysigt =) Men jag vågar lixom inte tro på att det är den lilla än. Haha, men bm sa att det troligtsvis var den =) Ja jag längtar nått såppas till sparkarna börjar kännas ordentligt, hihi! Myyysigt



Haha jo han låter faktiskt knacka i trä paketen och allt det andra vara. Han verkar itne så värst itnresserad, tror inte han fattar vad det är. Haha! =) Sikken buse VIncent ni har =)

2010-12-22 @ 08:45:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Låter som om jag missade något som inte började kika på den serien =) Ha en finfin onsdag!

2010-12-22 @ 09:05:09
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Daniel

Tack för tipset! Morden i Sandham ska jag sköpa på dvd som julklapp.

2010-12-22 @ 13:30:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0