Upp & hoppa >

                            

Vägde mig på simhallen igår. Väger fortfarande bara 53 kg =S Men men, det gjorde jag ju förra graviditeten också så det är säkert ingen fara. Även om det känns konstigt när bebisen, livmoder och allt annat växer & ökar - Jaja, jag är ingen stor människa direkt. Äter inte som en häst heller. Men jag gör så gott jag kan, och det brukar bli bra ! :)

Ganska seg dag har det varit idag. Jag blir ganska down av att "bara gå hemma". Måste hitta på grejer varje dag annars känner jag mig dålig, och otroligt rastlös.. fast jag egentligen inte orkar göra nåt.
Blr ju liksom andfådd av att bara sitta ned + att ryggen värker, men jag känner att Vincent behöver komma ut såklart på nånting. Dock behöver dom små inte ha kul varje dag och det är de jag försöker lära mig. Så att dom uppskattar de roliga sakerna när det väl händer!

Lyckades iallafall göra lite saker. Vi fick med oss Vincent ut (som inte alls är förtjust i snö eller pulka, han vill helst inte få snö på sig alls. Hemska tanke. Då kommer han fram till mig och så ska jag putsa bort det) och Magnus & han åkte iallafall lite pulka nedför backen vår(Det var en blandad förtjusning för Vinne'n..) + promenerande och titta på snöbilen var väl det roligaste av allt.

Sen så har jag bakat lite chokladbollar som vi snart ska smocka i oss ! Muuums.
Lite sugen på att baka julgodis imorgon - Leila's Rocky road är otroligt lockande i nuläget ! (v)

                          Lillemannen har precis somnat så nu blir det rest in our home.

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vilken fin liten mage =)

2010-12-20 @ 14:30:27
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0