Ring klocka ring


Snygge-morsan... ;P

Igår gick slemmisen lite tror jag. Vissa stunder är man såå trött & utmattad gällande graviditet. Alla nätter med smärta och stelhet. Man kan aldrig röra sig obehindrat liksom.. Och det känns såå långt kvar. Hela januari också liksom. Sen vissa dagar känns det hur lungt som helst. Man vill att det ska ta tid, ge sitt allt till Vincent.. och bara vara gravid. För hur ofta är man det i livet ?! Jaja. Jag antar att hormonerna är på topp.
Kan ju vänta några veckor till iallafall :-) 2 veckor innan Bf passar mig ypperligt. Hör du det bäse lilla?<3 (Iiinte gå över tiden. Ikke)

NYÅRSAFTON idag då!!!
Vi ska ha en väldigt lugn nyår. Jag orkar inte med något. Vill helst bara sova, dygnet runt. Är sådär riktigt pigg och social ... Vi tänkte iallafall dra till en pulkabacke under dagen och åka (Helst ska man ju åka skridsskor på nyår, tycker jag.. Men Vince är ju lite liten än), sen på eftermiddagen/kvällen ska vi tillaga en god 3-rätters, spela spel, äta snacks, kex och ostar, dricka Pommac. (Försöka att inte somna kl 20. Stackars gubsen min) Min fina älskade familj ('v')



buskillen i somras   

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååh vilken fin mage du har nu då :) Inte långt kvar säg, spännande! Lycka till! Vincent kommer tycka att det är sååå kul med en lillebror/syster att leka med :) krams

2011-01-03 @ 16:30:21
URL: http://odonnell-marberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0