Då var veckan kommen =D

Och vi har inte gjort så himlans mycket idag. Kände att det skulle va skönt för Vince att vara hemma idag eftersom vi vart iväg på äventyr hela helgen. Så det enda vi har gjort är att storthandlat och det var verkligen skönt att fått fylla på kyl&frys. . .  Vincent va helt xtas på affären. Han GAPskrattade, tjötade och flörta in sig med dom som jobba där. Dom kom & tjöta med honom hela tiden och gick aldrig därifrån.. så vi fick tillslut säga "Kan du vinka Vincent!?"så dom skulle fatta våran pik!!

Min stora älskling åkte till jobbet vid 15 och sen dess har vi bara lyssnat på musik (Vincent dansar som bara den och är så lycklig), lekt, lagat mat, hängt upp tvätt . . Skulle dammsuga med men det får jag ta imorgon!
Känns änna som det är bra för idag nu.

Han somnade precis så jag sitter och slappar, ska tjöta lite i tele snart och sen blir det att se mitt favvoprogram som man längtar till hela veckorna : The family different . . Mohahaha!!!

-- Nej, nu ska jag ta min veckliga (varje vecka:D) spruta. Gör fasen ondare för varje gång, o får blåmärken o förstelnad runt. HAHAHA fy fan för & klaga på det när man blir fri från en fruktansvärd sjukdom.
JAG HAR SÅN TUR!!!

Hejhej, mina vänner!

Fick titta på när jag laga mat så jag visste vart jag hade honom (haha)
Han fick en smörgås med baconost på, det hade han aldrig ätit innan.
Han sa "Mmm" efter varje tugga - Sötungen min!<3





Körde iväg vagnen. Han tyckte det gick superbra & va såå mallig för han vet att han brukar
köra in i väggarna & inte komma nånstans hela tiden. Bara att jag gick över honom o styrde
.. så märkte han det tillslut & kolla surt på mig och försökte putta bort mig - HAHA!



Brr brrr säger Vince när han kör Polisbilen och brummar med läpparna!


Och dansar som ingen annan kan dansa = Vackrast.


Vince & moster spelar piano och har allmänt trevliga & mysiga stunder ihop=)=)


Mammas gladskit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0