Det är ingen vanlig dag, för det är Vincent's födelsedag - HURRAAA !!







  

                 H U R R R A A A A hurraaa ('v')

Idag den 10/-2 2010 .. har vi haft äran att vara föräldrar till våran lilla kille i ett helt år! Vårat liv har föralltid förändrats tills något så bra som man aldrig kunnat föreställa sig - Aldrig kunde jag veta hur underbart det är att ha ett alldeles eget litet barn. Att se sig själv i någon annan när man ser honom i ögonen, att varje dag se en liten person utvecklas. Någon liten person som är helt beroende av en. Jag anstränger mig varje dag fär att vara den bästa personen och göra allt det bästa för att hans vardag och uppväxt ska bli så bra som möjligt - För allt man gör.. påverkar ju faktiskt ens barns framtid och hur dom blir som personer - Det är inget dåligt ansvar =)=)
Man får göra så gott man kan.

Men iallafall så älskar jag dig av hela mitt röda hjärta Vincent. Jag är så stolt över dig, du är så himla vacker, så duktig och alldeles alldeles underbar - Du förgyller mitt liv genom att bara existera
Massa kramar från Mamma.
                      IDAG SKA HÄR FIRAS. . . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hipp Hipp Hurra för idag är det Vincents födelsedag!!!!!!!

MASSOR AV KRAMAR FRÅN MORMOR, MORFAR,MOSTER OCH MORBROR!!!!!

Ses i eftermiddag=D=D=D=D<3<3<3<3<3<3!!!

pusspuss hej!!

2010-02-10 @ 07:15:02
Postat av: Malin

Grattis Vincent på födelsedagen:)

2010-02-10 @ 08:46:49
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0