En bra dag=)=)!!

Just nu för 1 år sedan så låg jag sövd - Och min lilla älskling låg skrikandes hos sin pappa & ville ha mamma & mat - Buhuu.. Mat fick han inte på länge =/ Men sen när jag kom så snappade han åt sig direkt & sörpla som aldrig förr. Usvh, vilken start på livet. Haha. Hoppas han inte mådde allt för dåligt inombords dom 3 timmarna.
Pappa tröstade ju honom trots allt.

Vi har haft en helt underbar dag. Dock heeeelt sjukt mycket att göra, nästan tur man inte har kalas såå himla ofta. Fastän att det är kul.
På morgonen kom Michaela, Anders & Nellie hit på tårta och Vince fick en fin skjort-tröja att ha till våren.
Dom lekte så snällt :-):-)

Han knappt städa upp innan Maria kom med massa fina paket. . Var här med oss i flera timmar, Magnus åkte till jobbet. Vi lagade mat, lekte och tjoade för fullt.
När hon åkte hem titta vi en snabbis på Tubbisarna för o lugna ner oss innan nästa kalastime.. jag fick återigen städa, plocka och städa. Blåsa mer ballonger & ljus. Puh puh puh.

Kom alla Trollhätteborna. Vincent blev helt överlycklig som han alltid blir - Massa fina paket där med.. fika, sjungning för honom. Lek med sina mini-släktingar.. fick smaka smoothie och han ville aldrig släppa den. Han sög för fulla muggar. Hiiihi, gottigottgott. Brukar få vatten (eftersom han gillar det och inte vet så mkt annat.. så är ju de det bästa) så detta va en enorm skillnad :D

När dom åkte hem vid 19.30 så stuuuupa han i säng - Förhoppningsvis efter en mkt bra dag<3
MIN FINASTEEE 1ÅRING<3 Är så tacksam över att du finns här hos oss :)

  rolig leksak ja fick imorse heeeeej

ligger o chillar :D    

hm - tårta?  moster hjälper mig 

GRATTIS IGEN, MITT A L L T  HÄR I VÄRLDEN (v)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kevin

emily

skickakommentar

2010-02-11 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0