Filmtajming

Varit iväg i Gbg hos Vincent's faster som fyllde år . Det vart mys, tog ett glas päronkonjak till tårtan - Mumma!!!
Så himla mysigt där i "lilla city" där hon bor. Tror det är gamla stan. Jag älskar när det är mycket småaffärer. Man bara kan springa ner om man vill ha nåt. Gillar att se människor hela tiden och liv & rörelse. Magnus tycker precis tvärtom. Han vill bo ute på landet:D Hehe, kan iofs va mysigt & bra när man har barn.. men jag kommer aldrig komma ifrån att jag älskar att se & prata med nya människor. Man vill veta att folk lever liksom.
När vi blir pensionärer kanske vi flyttar dit? - Hoppas, så sjukt mysigt. Massa gamla söta trähus.

Herr klåfinger fick jag hålla koll på hela tiden där borta. Man kan inte tänka sig hur mkt man får kolla. Folk har ju grejer framme liksom. Det blir jobbigt både för honom & oss. Jag vill ju inte ta allt ifrån honom hela tiden.
Men så är en period just nu.. mig är det lungt för men han undrar ju varför jag sliter ifrån han allt när han blivit så glad & fått tag på nåt kul. Men folk vill nog inte ha sönder sina grejer i en liten 1årings mun =) Hihi..

Han slocka sååå gott.. låg o myste in sig i filten i mörkret i bilen.. Hihi.
Nu blir det kärleksfilm & Cheeseballs<3

-- För exakt ett år sedan på alla hjärtans dag.. hade Magnus varit & hämtat ett Babyskydd på babyproffsen och hämtade oss på BB.. Vi åkte iväg såå försiktigt med våran finaste lilla kille. När vi kom hem så hade Magnus gjort såå fint. Köpt hem finaste blommorna & massa gott. Vi kollade på Melodifestivalen och tjafsade om vem som skulle ha Vincent över sig. . . Han låg på oss hela tiden och vi snoosade på den lilla kille vi väntat på så länge & kämpat så för - Varje gång jag rörde mig så smärta det i hela mig, värre än nånsin - Jag är såå glad att jag är av med smärtan!
AMEN



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0