Fuck u - Snow

Idag är jag frisk - Ingen feber, ingenting! Tror inte det va nån magsjuka i förrgår ändåå. För jag spydde bara en gång?! . . Jaja, I don't know, nu är jag frisk iallafall & det var skönt. Fasen sovit i 2 dygn eller nåt så det vore väl konstigt annars? Tur som attan att Magnus var ledig :-)

Kände att jag & Vince behövde få lite frisk luft så vi gav oss iväg på en lång och "hääärlig" promenad (Hör ironin i det hela). . . Fy fan GÅ FAN ALDRIG UT MED ER VAGN PÅ LÅNGPROMENAD I SNÖ. Jag gråter blod nu när jag slängde mig innanför dörren nyss. Det är inte mänskligt att kämpa sådär. Nu promenerar jag inte förrens till våren! Dö ut nångång då jävla snö-helvete....
Det var kämpigare att gå en liten bit på trottaren är att gå upp för världens mördar backe här nere. Tanterna grät med mig - Hahahah!!!

Nu ska vi äta Maaat. Är så hungrig: Grillad Kyckling, potatissallad och grönsallad (salladsblad, tomat, gurka, rödlök, majs, fetaost & soltorkade tomater = min älsklingssallad). Med coola till - Idag ska vi gotta till oss ordentligt. . . <3

IMORGON ÄR DET EN STOR DAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0