God torsdagskväll :):)

Halvligger i soffan. . . Det är så skönt efter hektiska dagar att bara slöa här på kvällen - Det är man värd.
Tänk om man skulle skriva upp allt man gör varje dag, listan hade blivit låååång.

Imorse försökte jag ta en nap samtidigt som Vince. Precis när jag somnat så gott så hör jag honom prata & klappa händerna - Det är i n t e  roligt i det läget, även fast han är sötare än ett gudabarn.

Svärmor kom & hämta upp oss och hon följde med oss in på Öppna förskolan en timma. Sen stanna vi kvar i ytterliggare två timmar och lillsnuffis hade lika roligt som alltid!

Sen har vi ätit mat, diskat, plockat, badat, lekt & sjungit- Ja det vanliga "eftermiddags/kvälls rutinerna"
Mysigt är det iallafall. Så rolig ålder just nu ((Tror jag sagt det varje månad sen han föddes - NU är den bästa månaden. Alla månaderna är verkligen bäst & underbara med ens lilla barn<3))

Ska strax lägga mig. Har en film som heter "Flickan". Funderar på o kanske se den först, eller om jag väntar så Magnus kan se den med mig när han är ledig.
Imorgon är det fredag & då kommer Mamsen & syskonen. Blir badhus, god mat osv i helgen med dom
< 3 < 3 < 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg om den va bra, har ej sett den ännu.

Ska kika på Solsidan nu:)

Hörs av snart igen min vackra vän <3 Puss&Kram

2010-02-18 @ 21:35:33
URL: http://angeliiiicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0