Helgen som gått info

Lite sammanfattning:

Mamms & syskonen har varit här. Kom i fredags. Blev glassfika när de kom med min farmor & farfar.
Hade varit & fredagshandlat så vi åt en enormt god "Monikas fläskfile-gratäng" med bla. fläskfile, färska champisar, paprika, purjo, dijonsenap, creme fraiche, mjölk, grädde, nötter, ost. . Kommer ej på mer.
Gottit var det, vi kollade på solsidan och tog ett glas rött.

I lördags tog vi vårt pick & pack och drog till Badhuset. När vi tagit bytt om, duschat och äntligen kommit in så ropar en dam i högtalaren att "Ni har 40 min på er att utrymma stället pga takras-risk" - Det kändes oerhört kul. De andra åkte hem.
Jag & Mathilda tog oss en eftermiddag på Kungs.

Söndagen (igår) tog vi en lång hääärlig (ironi) promenad ända ner till stan och Kungsmässan igen. Benen stack av smärta.. så kallt var det ute (Vince stanna hemma med Papsen som tur va). Där vi kollade runt och åt på meckan - På kvällen passade jag & Magnus att gå på bio när dom ändå var här hemma. Snabba Cash<3

((Blir inga bilder här tyvärr eftersom jag ännu inte tagit tummen ur och lämnat kameran på lagning. Dumma mig!!!))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0