Kalasdag

Idag är jag T r ö t t . Skulle änligen ta igen mina missade sömntimmar inatt. Men ikke sa nicke.
Vince vakna när vi la oss för han va jätte rosslig & tät. Vi drog nässug, han fick Nezeril, bäddade upp under huvudet, gav han lite mer välling som han kunde somna in på. Men han va superledsen (och det är verkligen hemskt för det är han aaaldrig) så förstod att han inte mådde bra. Så vi gick upp & kolla lite på Tvn. Så att han kunde andas lite lättare. Sen drog jag han lite i vagnen så vid 01 nångång somnad han om.

Sen var jag ju hypernervig hela natten när han lät så fruktansvärt. . . så sov väl inte så bra, sen vaknade han vid 07 igen. Kände mig helt död. När han somnade på morgonen idag så la jag mig & skulle sova jag med.
Precis när jag lagt mig så ställde han sig upp klarvaken & jävligt glad - Så var det med min sömn.
Inte meningen att jag ska sova så gött dessa dagar verkar det som? HAHA.

Dock så är detta bara under natten när han sover så det är inget som hindrar oss att ha kalas. Vet fkt inte vad det är, det är väl förmodligen bara rinnig näsa som känns jobbigare på natten!


Vi har ialf varit uppe & pysslat. Duschat, satt på fin-skjorta inför hans 1årskalas i eftermiddag. Min familj kommer nog på onsdag istället för Kevin var magsjuk, stackarn. Alltid är det nåt med dagis&skolbarn!

Har även fått färdigt de där förbaskade tårtorna med som har gått & grämt mig. . men men, vi får väl se hur dom smakar. Tog i lite allt möjligt imellan. Dvs: Mosad banan, jordgubbssylt, vanilgcreme & grädde. Med massa olika grjer över. Eftersom jag aldrig gjort detta så kan det mkt möjligt vara spyattack för folk i Ef. Den som lever får se. . .

Ska äta lite av gårdagens tacos nu och så ska det blåsas masssssor av ballonger!!!

Hjälper till att dammsuga


Härmar pappa - HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0