Mutcho to do

Just nu sitter jag & inväntar Melodifestivalen med lite gottis. Gobiten har somnat & Mangan är på jobb.
Ska tända lite ljus också =)=) Kan inte bli en bättre fredagskväll än så här.

Jag har haft mkt att göra idag. Dammat, dammsugit, tvättat, vikt tvätt, lekt med Vince, duschat oss, gett mat, ute & gått, gjort tacos.. skulle gjort tårtor men dom tar jag imorgon - Trots att jag somnade 02.30, gav välling vid 04.20. . & gick upp 07.30 - Men är man hurtighetens hurtighet så är man *S*

Vi hade ialf en jätte mysig tjejkväll igår<3 Världens finaste tjejooor.

       
 

----


Förut idag så gick jag & tvätta händerna. När jag kom tillbaka hitta jag min lilla bus såhär:



Då undrar jag liksom hur han kom i där? HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0