Positivt tänkande gör dig vacker ♥

1års-kontroll och vaccination på Bvc igår. Allt var helt perfekt med gossen vår.
75cm & 11200 gram - Lite ledsen av vaccinet men sen gick det bra. Busade runt med alla som var där!

Idag när jag skulle köpa mat på Kungs så fick jag & alla andra springa därifrån för det var bomb-hot i en bil på parkeringen. Jävligt läskigt! Vince & Magnus satt på Fyren och skulle precis äta lunch och jag skulle bara springa över en snabbis men fick ta vägens omväg eftersom man inte fick gå igenom Kungsmässan. Så fick gå runt alltihop. Världens kallabalik överallt. Spärrade av hela parkeingen så folk fick inte hämta ut sina bilar.

Åt Nachotallrik och Vincent lekte massor inne på fyren. Läste böcker :) Nu är vi hos svärmor & har fikat.
Ska strax åka hem och se nån film.

Internetsladden är sönder så får inte igång datorn. Som om det inte varit nog med problem med den.
Så en ny för 800:- ROLIGT!

På måndag ska jag börja gå bredvid på Apotekarängen. Handikappsboende - Ska bli jäkligt spännande.
Allra helst eftersom jag gått hemma så längre och trodde att jag aldrig skulle kunna jobba mer och mitt liv skulle innebära förtidspension. HAha!! Nu kan jag jobba och tjäna pengar och det känns underbart. Jag ska jobba och slita som ingen annan gjort förut. Ha ha ha. Bara för att jag kan liksom =)
Mindre underbart är det ju att vara utan lill-skrutten som är van vid att veta att mamma finns där.
Och jag är van vid att ha all fokus på honom. Nu kanske han känner att jag sviker honom när jag inte finns där lika mkt :( Buhuu. Men pengar måste man ha för att överleeva. Skönt för honom & papsen att ha egentid också. Ska jobba när Magnus är ledig. Och i sommar ska jag jobba hela tiden & Magnus va pappa-ledig. 

((Var på Vc igårt och fick remiss till Varberg eftersom jag hittat en böld i armhålan. Buhuuu, fast det är säkert inget men man är ju dum om man inte kollar. Ska be dom att prata om gen-test för att se hur stor sannorlikheten är i framtiden eftersom både mamma & mormor haft bröstcancer)).

Hörs nog inte på ett tag =/  t j i n g e l i n g g g . . .


Kommentarer
Postat av: Mathilda(syrran)

Usch då!! Tur att ni inte blev skadade eller så.

Tänk om Vincent...Usch!!Man ska inte tänka sånna tankar ......

Ha en supertrevlig kväll med Let`s Dance=)=)=)=)=)3<3<3<3<33<3<3 Älskar dig!!hälsa till famijen!

2010-02-26 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0