Saft saft hallonsaft

Haft 2 inne-dagar på raken nu. Känns inte som det finns så mycket att göra ute i kylan.. gå promenader, tänker ni. Men N E J, nej, nej..tänker jag. Det misstaget gör jag inte om igen! Iallafall inte om det inte är en pytte bit. Sen så gillar inte Vincent när det är för kallt. Att vara ute för länge, det är bra jag har en kille som vet vad han vill.

Imorses så trodde jag att jag var magsjuk igen. Men det MÅSTE varit nåt jag ätit för sen vid 12 så var det puts veck. Ingen feber, ingenting. . Och känner mig inte det minsta dålig. Jag kanske inte tål tårtor?

Vi har ialf busat som bare den jag och 1åringen min. Jag lagade iorning Lax-pasta till honom med Broccoli och det var mutcho uppskattat. Han smockade & smockade. Efter det så lagade jag Potatismos, köttbullar & brunsås till oss = Hemmalagat = Delicato.

Badat tillsammans har vi gjort och så blev han superlycklig när Magnus kom från jobbet och de lekte massor. Sen vid 18.30 la Magnus honom.

Jag ska läsa Mama nu -- Sen sova som en gris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0