Semledagen

Idag fick jag sova ända tills 7.30 - Jiihuuu *Lycka*. . . Bara den lilla fattiga timman gör mirakel! Helt underbart.

Det är ett jävla glapp det är i data-laddaren. . . + att kameran är sönder. Båda dessa grejer går alltid sönder i detta hem. Det känns så kul att åka & fixa saker .. man längtar änna ut när man tittar ut, typ.

Har precis fått lagt lill-älskling för en liten förmiddagsnap. Jag ska bara sitta här & vila mig, det är så skönt. Hahaha! Snön yr utanför. Jag längtade nästan efter lite mer, det behövs verkligen vid de här laget *S*

Kusinen & Tanten kommer hit om en stund & plockar upp oss. Vi ska åka till Kungsmässan & fika (Kanske en semla!?) . Jag ska handla lite och så ska småkillarna få leka lite på Fyren ((Tack Jenny, jag vet..brukar gå dit titt som tätt:)) .
Ikväll kommer min barndomskompis "Helle pelle" hit och sover. . . Mys




ÄTS DET NÅN SEMLA IDAG, GÖTT FOLK?

**Om någon i Kungsbacka vet nåt ställe där dom behöver folk så säg gärna till**
Måste söka jobb NUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0