Sportlovs-stängt!

För en stund sen åt vi frukost, tog på oss snabbt, på med overall, skor, mössa. På med mina kläder.. kämpa fram med vagnen genom all snö bort till Kyrkan där vi skulle gå på kyrkans barntimmar.
När vi äntligen kommit fram så säger tanten "-Det är höstlovs-stängt"

Livet bara rann ur mig just då. Det kändes inte kul att ha gjort allt detta i onödan. Man kunde inte ens tänka "Ja men va härligt.. då fick vi en promenad iallafall" - För det är inte härligt att gå promenader just nu.

Tänkte vi skulle få göra nåt kul så jag tog en omväg för att gunga Vincent lite granna. När vi äntligen kommit fram till gungorna och jag ska ta ut honom så sitter han & sover - Haahaahaaaaa!

Då sprang jag nästan hem. Jag fick en mega energi flög upp för mördarbacken. Det sved i halsen för det är så kallt ute.
Nu sitter jag döende i soffan. What are we now going to do today?


Kommentarer
Postat av: Jenny

du får ta bussen ner till biblioteket! här sitter vi och pluggar och ser att det är överfyllt med barnvagnar och aktivitet! du kan ju låna roliga böcker till vince eller leka i lekhörnan? det känns som mängder av småbarnsföräldrar hänger just på Fyren!

puss!

2010-02-15 @ 12:07:22
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0