Underbara lördag

Haft en skön sovmorgon. Gick upp och hälsade på min lill-unge. Då slänger han sig med ett stort leende in mina armar oh ger mig en stor stor kram - På riktigt. Blev sååå glad :-) Efter en liten stund la han sina små armar runt mig igen o gav mig en puss på munnen - Hihii. Verkar som han saknat mig under morgonen.

Fick lägga mig relativt tidigt igår. Redan vid 22-tiden. Fick helt sjukligt ont i "magen" (inte riktigt magen.. men precis ovanför blygdbenet). Fick sätta mig mot tvättkorgen i badrummet och kunde inte röra mig på jätte länge, så när jag tillslut kunde röra mig fick jag ju gå & lägga mig!

Så var det med den myskvällen  Haha, nä vi hann allt att ha mysigt innan: Vi köpte med oss massa go plockmat från Charken som vi åt, tog ett glas rött till & kollade på Solsidan - Helt underbara program<3

Gjorde även slingor i håret. Det bruna skiftade i grön-grå nyans + att jag inte trivs i mörkt går - Jag är blond liksom=) Men jag vet inte riktigt va jag har för färg nu. Hahahha, ser rent förjävligt ut så ska åka och köpa mer på Hm strax och hoppas på det bästa, att det ordnar sig - Vill ju gärna kunna vistas bland folk.
Jessica, Rachid & Tuva kommer ju i eftermiddag med, vill ju inte att dom ska bli skräckslagna & få spyattacker.

Fick shoppat en hel del fint igår. (Massa oversized tröjor till mig själv att ha nu till våren. Även tights & leggings - Magnus hitta skit snygga skor på Freeport) Och detta till Vince:



  
Godingarna har födelsedagspresent-utdelning på Babycafe igår.
Vince åt goo färsk macka från bageri med skinkost på och lilla Eden
gick under och väntade på hans smulor som han skulle tappa . Hihi!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0