Underbart

ORSA SPELMÄN i melodifestivalen igår... Åhhhhhhhh vilken fin låt, jag blev alldeles rörd av den söta lilla tjocka gubben som stod där och hade dåligt självförtroende och såg alldeles sorgsen ut.
Jag hade panik här hemma - Han skulle VINNAAA. Så kommer den jävla Andreas Jonsson & går vidare istället. Bara för att han är känd.. han vet redan att han är grym, det vet inte denna sorgsna lilla gubbe.
RÖSTA PÅ HAN I ANDRA CHANSEN - PLEASE, förstör inte nåns liv:D

Buhuuuuuu. Älskar sån musik!
((Tyckte överlag att "Mellan" va gryyyyyymt. Hur kan man INTE tycka det? Så många bra i samma avsnitt är inte vanligt - Manboy va bra, hon med porriga kläder .. go dunk i den låten och flera till))

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan man se repris någonstans? En bekant till familjen skulle vara med, hans lillebror var den första killen jag pussades med, 10 år gammal :p

2010-02-16 @ 19:39:46
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: emma kröll

jag håller med! gillar inte heller den gayen .. hejja gubbsen istället=)=)

2010-03-06 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0