Feb. 8, 2010

Igår kväll mådde jag jätte illa, gick & la mig.. för det brukar ju alltid ha gått över när han vaknat. Fast då vaknade jag vid 02 och fick rusa till toan & spy som en gris. Det är så obehagligt, tror alltid att man ska spy sig till döds. Man spyr ju & spyr och får ingen luft. Usch, och massa feber. Idag sov jag till 13-tiden. Va uppe en stund med Vince imorse men knappt att det gick. Man är så töntigt yngklig när man har feber när man är så här gammel. Superhungrig, inte ätit sen igår vid 12. Förutom tårta då.

 Ligger i sängen just nu, så här mitt på dagen med värmekudden på (hör inte direkt till vanligheterna). Har fått sjukt ont i ryggen också. Konstigt när sprutorna brukar ha sån effekt. Kanske är annan ryggvärk, man kan ju faktiskt få det i vanliga fall ibland också. Det är ialf måndag så jag ska ändå ta Enbrel idag. Härligt att sticka in det i min febriga mage när man är sååå öm. Hahaha, jag mesar mig jag vet!! Killarnna är iväg en stund så jag kan även få ligga & vila mig utan att ha dåligt samvete. Dom skulle till allergimottagningen, och så skulle Magnus köpa med Sallad & Milkshake från Mcdonalds? Det är väl jätte bra när man är magis? HAHAH! Kul att ta proviva & filmjölk när man är så jäkla hungrig & magen är helt tom. .

Lite bilder från igår. Vince fick bl.a: En adidasdress (yess hade ändå tänkt köpa det.. så mysigt), ett par shepherd tofflor till (likadana som mina fast grå. dom andra passar ändå inte på jätte länge), sina första Kavat-pjux, 100 kr sammanlagt från hans farmor & farfar på hans sparkonto ända tills han blir 18, en traktor som åker själv med massa bonddjur som låter, en bombarjacka (HAHAHA), sockar, pengar, 2 pussel, andra kläder. . . På onsdag kommer (om jag blir frisk) dom andra också!!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0