Älskar att sjunga & dansa

Måste bara berätta att Vincent verkligen älskar musik! Det har han gjort enda sen han var jätte jätte liten. Och nuför tiden så dansar han JÄMT, så fort han hör musik! Haha :D Han älskar det! Det är sååå jäkla gulligt när han gör det! Han dansar både i matstolen eller om han står eller sitter. Och man ser verkligen hur han LYSSNAR och dansar till musiken liksom..haha =) Världens sötaste är han!! Han kommer kanske bli en dansör;) eller dansare.
((Vad det nu heter till killar))

Förövrigt stod jag igår kväll & prata i min mobil och så tappade jag ner den ner på gräset utanför balkongen..springer ner & tar upp den men då har själva batteriet trillat ut.. och jag har letat, letat & åter letat.
Hur fan kan det BARA försvinna? Jag ska ringa på grannen här nedanför imorgon och kolla om den hamna på hans uteplats.. för mobilen åkte liksom imellan springan på våran balkong, så det kan mkt väl hända.
Faan vilket jävla klantarsel liksom. . .

Idag har vi inte gjort så mkt. Följt med pappan på endel ärenden, ätit pizza på Valentin och köpt med lite choklad hem som vi ska smaska på till våra Dexter-avsnitt som vi ser varje kväll - Helt sjukligt bra :-)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du har alltid haft sån otur med mobiler. Kommer ihåg när vi umgicks mycket att dina föräldrar inte var så glada för du hade slarvat bort, dränkt eller tappat telefoner. =0) Du får ha koppel på telefonen. Haha!

2010-01-26 @ 21:25:25
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har messat dig.. vill fika? Kan du? Kram Malin o eden

2010-01-27 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0