Badhuset!!!

Vi promenerade bort till badhuset vid 11.30-snåret. När vi väl kämpat oss fram med vagnen i snön och var framme och mött upp tjejerna så hade jag (SJÄLVKLART) glömt min bikini hemma (såklart, jag..liksom). Jag bad till gud att dom på badhuset skulle ha nån lånebaddräkt/bikini att låna ut men ikke.

Det var bara för oss 4 att traska hela vägen upp för alla helvetesbackar i snö med vagnar upp till Brittalenas (där vi bor) och hämta bikini'n.. och gå vägen tillbaka. Det var roligt, lite extra kondition liksom. 1½ timma. Jag grät blod inombords när vi släpade oss upp för backarna. Jag avskyr dom. Jag trivs verkligen i vårat område - Älskar det.
Men varför i hela friden ska det ligga längst upp för en backe som aldrig tar slut!? Vaaarför ska det finnas berg överhuvudtaget så uppförsbackar bildas? Tänk va härligt det är att promenera r a k  sträckor. Uppförsbackarna gör ju att man inte alls vill promenixa... Hhah, ja ni ser hur kul jag tyckte det var. . Jag HATADE kondition i det läget.
Tänkte att jag aldrig någonsin ska röra på mig igen. Usch !!!

Sen badade vi, det var jätte trevligt. Det var ganska kall luft där inne så våra små älsklingar blir kalla rätt snabbt och dom var trötta efter alla promenader o dyl så det blev nog inte mer än ½-40 minuters bad.. så duschade vi och åt lite mat & begav oss hem igen. Vincent däckade så fort jag la ner han i vagnen typ :-) Lillsnutten ♥

Gjorde mat & lekte lite när vi kom hem.. och nattade honom. Tog nästan 1 timma idag. Magnus gav han välling, körde runt honom i vagnen ½ timma sen gav han upp.. jag tog över. Fortsatte köra vagnen tills armarna blödde. Sen la vi oss tätt tätt intill varandra med lillen på min axel och då somnade han så tryggt. Underbart!!!

Nu blir det npg strrax sängen. Är ju en dag att orka med imorgon också :-)
Man får tyvärr inte fota i badhuset, sa dom till mig sist (haha) så det blev inga bilder.
Natti natt gött folk.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi ja hon blir verkligen jätte stolt :)

2010-01-12 @ 21:38:17
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Malin O Eden

Åh så mysigt vi hade men nästa gång tar vi med oss alla grejerna direkt:)



kram

2010-01-18 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0