Våran eftermiddag!!=)=)

Eftermiddagen hos Svärmor var jätte trevlig. Vi åt jätte mycket tacos, fast med kyckling och nån annan krydda istället i pita bröd - Smarrigt. Chokladglass till efterrätt och Vincent åt en jätte god banan-persika efterrätt som han brukar säga "-Mmmm" efter varje sked han får :) Hihi, lillsnuffen!<3

Vi busade massor med kissi-mjaw'en Kitty. Jag tror inte jag behöver förklara hur himmelskt kul Vincen tyckte det var.. herregud han va efter henne hela tiden och han är smartare än vad man tror. Visste exakt hur man skulle göra för att locka till sig henne.. Hihihi!

Spelade golf på Wii-spelet. Jag som aldrig är grymm på spel var inte direkt motiverad först men sen slog jag längst slag av alla varje gång och alla blev impade (hahaha) så det var riktigt kul. Magnus trodde det var fel på kontrollen för han brukar alltid va bäst så det var verkligen skönt att slå honom.

Fortsatte att leka med Vincent på golvet med massa lego osv. Han hade jätte kul och vi kom inte hem förräns kl 20. Gissa om Vince the prins stupa i säng!? Och vi stupa i soffa. . .
Nu ska jag kolla runt lite mer sen ska vi mysa framför nåt avsnitt med Dexter. Vi har fasen missat en hel säsong.

Vart tog maowen vägen!? (Som blev livrädd när Vincent jaga hela tiden)


Åh va rolig katt!!! Henne vill jag ta..


Vincegubben & sin farmor...


Golfturnering på hög nivååå.


Mammas lill-snuffis. . . Han ÄLSKA kissi-mjaw'en :) Han visste precis hur man
skulle locka till sig katten med katt-leksaks-pinnen och kröp efter honom heeela tiden
och sa maoww maoow<3 Så sjukligt söt så mina ögon tårades :):)





Hahah titta katten. Han är grym Vinne :) - Efter sin mor såklart. Haha





Kattungen Kitty


Golfmästaren såklart...


Duplo legooo.. Skojjsigt!




Tyckte det var jätte spännande med golf-spel på tvn och titta länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0