G o d n a t t e n s

Kommit på mig själv flera gånger med att ha "nickat till" framför datan så det ska verkligen bli skönt att krypa ner under sitt goa täcke (med värmekudden som gör de ännu skönare att somna på en ömmande rygg. den är det .. känns lite obehadligt men ändå inte ont). Ännu skönare blir det att jag ska ha sovmorgon imorgon.

Vincent har somnat i sin säng själv hela tiden nu. Även idag när han skulle sova middag. På dagarna är jag van vid att gå runt med vagnen i lägenheten + dra den fram & tillbaka över trösklarna i ca en kvart för att han ska somna. Så kunde man haft det så lätt att bara lägga honom..gå in och ge han nappen 2 grr och sen sover han? HAHA. Sinnessjukt. Ni förstår att detta är viktigt för mig.. tjötat om detta i 2 dagar nu, men som mamma är såna här saker väldigt roliga och man blir stolt :-)

Blir inte en j ä t t e  lång sovmorgon för runt 10 ska vi åka till Bvc för "1årskontroll" . Förmodligen är det vaccination också.
Ska åka och handla efteråt också. Skrivit en Matlista. Haha, det är härligt att göra det annars glömmer man allt och har ingen mat hemma ändå=)

Zzz - Sova va det!


Kommentarer
Postat av: jennsssan

Gissa vem som är tillbaks ;)

2010-01-19 @ 22:57:02
URL: http://jennsssan.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hej

nu vare ett tag sen

hoppas allt är bra med er?



jag tänkte fråga dej om du hade lust att ha en MyKidoo träff? jag har börjat arb med det lite vid sidan om nu när jag är mamma ledig å skulle behöva lite startgrupper :)

2010-01-20 @ 17:20:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0