God kväll =)=)

I förmiddags när Magnus kom från jobbet så följde han med oss till Öppna förskolan för första gången.. så vi va där hela familjen, det var jätte mysigt och säkerligen kul för han att få se vad Vincent får uppleva varje gång han är där och hur lyckan sprider sig kring hela honom. + att han inte ville va utan han heela 2 timmar idag eftersom vi var i Trollis sedan i förrgår. Ingen av oss vill va utan våran lilla fis ♥
Det var han, ensam med alla mammorna. Hahaha!!

Efteråt skulle vi ta svängen förbi Spenshult för dom ville att jag skulle göra ett nytt Urinprov. Gjorde ett när jag va där för några veckor sen men dom ville ha ett nytt (Undra varför.. om de va nåt fel, liksom) Men så va det stängt.. så är det alltid när man väl tagit sig nånstans. Puh.

Fick även ett sms om att våran dator hade kommit. Inte en dag för sent .. så vi åkte till Siba och hämta ut den.
Efter 1 månad (!!). . . Oj, vilken skillnad det var med våran ifrån våran minilap som vi lånade. Denna va enooorm.
Aldrig att jag skulle köpa en mini. Man får inte ens se en hel bild, ljudet är jätte dåligt och man kan knappt skriva!

Så kom papps och syskonen. Jag laga middag, vi har kollat på Lets dance och nu spelas det massa Gituar hero. Dom tar sig en varsin öl pappa och magnus. jag håller mig till cola - i hate beer. Jag ska upp med lillguben imorgon också... Mys kväll med andra ord --- Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0