Godis..lördag

Vi gick som sagt en ganska lång & kall promenad, men det var skönt med lite frisk luft. Dubbelt så tufft blir det när man kör vagnen i snön. Får ta i för sitt liv - Ett riktigt träningspass när man går en stund. Haha


När vi kom hem så lagade jag vitlöksstekt ryggbiff, hemmagjord klyftpotatis, grönpepparsås, färska champisar & rödlöks-saallad -- Det var gott.. dock blev biffen rätt seg. ska förmodligen inte bli välstekt men jag äter inte kött annars. . . som vi åt när gubben min kom från jobbet med massa tända ljus. Lillgubben blev överlycklig när pappan kom hem från jobbet, världens största smile. Man blir helt varm inombords.

Vincent gubben s k r i k e r av lycka när han går med gå-vagnen. Skrattar det högsta han kan, mallig & tittar hela tiden på oss & väntar på att vi ska klappa händerna och berömma honom♥ Gosenosen. Älskar dig mest i hela världen.

Jag ska ha lite egentid & tjöta i tel nu på kvällskvisten (har väl oofs alltid egentid då.. på kvällen, det är skönt.. behövs efter hektiska dagar:) .. och sen blir det goooodis, chips & Robinson!!

*Kevin..jag längtar efter er ocksåå - Ses nästa helg:)*

                   PUUUSSISSSS ¨¨¨¨¨¨


 kollar på tubbisarna. .  ska strax riva ner hela skostället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0